bosch service pawlik

regeneracja

turbosprężarek samochodowych

Regeneracja turbosprężarki - Naprawa turbiny - Dacia

Dacia

Początki marki Dacia sięgają 1943 roku i związane są z fabryką Uzina de Autoturisme Pitesti zajmującej się produkcją silników do samolotów. Niemal od samego początku istniały związki rumuńskiej Dacii z francuskim Renaultem. Po kilku nieudanych próbach wprowadzenia przez Rumunów własnej marki samochodów o nazwie Mioveni w 1968 roku postanowiono podpisać umowę o współpracy z francuskim koncernem motoryzacyjnym. Na efekty nie trzeba było długo czekać, bo w tym samym roku z taśm fabryki zjeżdża Dacia 1100 powstała na bazie Renualta 8. Potem powstały kolejne modele Dacia 1300, Dacia 1310, Dacia 1410 wzorowane z kolei na Renaulcie 12. Najpopularniejszym modelem okazała się Dacia 1300, która produkowana była aż do 1980 roku i dostępna była w wielu krajach bloku wschodniego (w Polsce pod nazwą Dacia 1300P). W 1976 roku rząd Rumuński podjął decyzję o zerwaniu współpracy z Renaultem i produkcji samochodów autorskich przy wykorzystaniu technologii z innych samochodów znanych marek. W ten sposób powstaje model małolitrażowego 500 Latsun, który pomimo dużej akcji propagandowo-reklamowej ze strony władz tego kraju nie jest w stanie zdobyć zaufania potencjalnych kupców. Głównym powodem była słaba jakość wykonania auta i przestarzała konstrukcja. Mimo wszystko produkowany był aż do 1989 roku. Innym samodzielnym produktem Rumunów była Dacia Nova, która powstała w 1995 roku poprzez skopiowanie rozwiązań z Peugeota 309. Podobnie jak poprzednik auto jakościowo bardzo odstawało od pierwowzoru co przekładało się na słabą sprzedaż. W 1999 roku firmę chylącą się ku upadkowi przejmuje „stary” wspólnik Renault wykupując 51% udziałów. W kolejnych latach corocznie francuski koncern będzie stopniowo zwiększał swoje zaangażowanie w kapitale spółki, by w 2003 roku osiągnąć 99,3%. Powstaje zmodernizowana Nova z lepszym silnikiem, która na rynku funkcjonuje jako SuperNova. W 2003 roku powstaje Dacia Solenze, jednak kluczowy dla przyszłości rumuńskiej marki jest powstanie rok później Dacii Logan. Model ten ze względu na niską cenę cieszy się dużą popularnością w mniej zamożnej Europie Wschodniej. Kolejne auta takie jak Sander,  Duster, Dokker, Lodgy wpisują się doskonale w tą strategię firmy i zdobywają coraz większe zainteresowanie wśród kierowców.           

regeneracja turbin Dacia

Turbo Dacia

naprawa turbosprężarek

Tagi:

Dacia, regeneracja turbosprężarek Dacia, naprawa turbosprężarek Dacia, regeneracja turbin Dacia, naprawa turbin Dacia, regeneracja turbiny Dacia, naprawa turbiny Dacia, regeneracja turbosprężarki Dacia, naprawa turbosprężarki Dacia, czyszczenie turbiny, zmienna geometria turbiny, model Dacia, turbosprężarka, turbosprężarki, turbina, turbin, turbo, auto, samochód, marka, model, naprawa turbosprężarek

Naprawa turbosprężarki Dacia


Regeneracja turbosprężarek dla miast Warszawa, Łódź, Wrocław, Poznań, Kielce, Kraków, Katowice, Opole, Bielsko Biała.
Naprawa turbosprężarek Częstochowa, Białystok, Olsztyn, Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Grudziądz, Gorzów Wielkopolski.
Testy turbosprężarek Piła, Suwałki, Elbląg, Ełk, Siedlce, Radom, Mielec, Rzeszów.
Czyszczenie turbosprężarek Lublin, Tarnów, Zielona Góra, Bydgoszcz, Legnica, Krosno, Kalisz, Rybnik, Gliwice.
Turbosprężarki Nowy Sącz, Tychy, Jelenia Góra, Nysa, Stargard Szczeciński, Wałbrzych, Koszalin, Starachowice.

Zawarte na stronie teksty oraz zdjęcia są własnością firmy Bosch Service - Pawlik i zostały objęte prawami autorskimi © 2015